Even voorstellen: ons enthousiaste team!!

HET BESTUUR

Ria van Tol

Verzorging prijzen

DE NEDERLANDSE GOLFCLUB COSTA BLANCA

Onze Nederlandstalige club is opgericht in 2009 en ons 2e lustrum is op 11 oktober 2019 feestelijk gevierd.

Sinds de oprichting is het ledental gestaag toegenomen tot ongeveer 130 enthousiaste leden. Deze leden wonen zowel in Spanje als in Nederland en België, en velen reizen regelmatig heen en weer.

De doelstelling van de club is het bevorderen en beoefenen van het golfspel op Golf & Country Club La Marquesa, waarbij u kunt kiezen tussen deelname met de 18-holes of 9-holes wedstrijden.

De club realiseert deze doelstellingen door het organiseren van wedstrijden op de donderdag, met gezelligheids- als competitieve wedstrijden, zowel voor de beginnende als de geoefende speler en ook voor jong als oud. Dit alles in een informele sfeer, waar een mix van gezelligheid en sportiviteit voorop staan. En dat op een uitdagende baan die in alle seizoenen bespeelbaar is!

Iedere wedstrijd wordt besloten met een prijsuitreiking in ons super gezellige clubhuis, dat deel uitmaakt van onze golf-accommodatie.

Ook organiseren wij elk jaar golfuitjes naar andere banen in de omgeving en een open toernooi om de Rojalescup, waarbij er gestreden wordt om de fel begeerde bokaal.

Belangstelling of vragen? Neem contact op met onze secretaris;

Ria van Tol E-mail: riavantol@icloud.com Mobiel: 0034-688 79 81 97

Ook kunt u hieronder een verzoek doen aan de Wedstrijdcoördinator, om eens als gast mee te doen en kennis te maken met onze vereniging.

Hopelijk mogen we u eens verwelkomen op de donderdag!